Sziasztok!
Elkövettük azt a hibát, hogy az Erste Bankhoz fordultunk Fészekrakós lakáshitelért.
Február 20-án adtuk be a papírokat, a hölgy kb. 3-4 hetes ügyintézést ígért. Gyanús volt, de örültünk neki. Miután mindent rendben találtak, beküldték a kérelmet jóváhagyásra a budapesti központba. Ott az az 1 hölgy, aki jóváhagyja a kérelmeket 3 hétig "ült" rajta, majd amikor az ügyintézőnk felhívta, hogy "Mivanmááá?" akkor megígérte, hogy másnapra jóváhagyja, és rögzíti a rendszerükben.
Nos, ez nem történt meg, sőt, másnapra az engedélyező hölgy elment 1,5 hét szabira, helyettese nem volt......
Amikor visszatért, nagy nehezen megtette a teendőit, és így visszajutott az ügyintézőnkhöz a papír. Most Ő ül rajta már vagy 2 hete, miközben összevissza hazudozik. Az elején azt mondta, hogy OK, már ki van nyomtatva minden, csak a közjegyzőtől még nem kapott időpontot. Rá 2 napra kiderült, hogy nincs is kinyomtatva semmi, mert nem tud jelzálogkamatot számítani, mert nem megy a rendszerük.
Utána már ment a rendszer, de "Eltomlott a nyomtatóm, és ezt cska ezen lehet kinyomtatni, holnapra meglesz!". Utána ismét jött az, hogy már kinyomtatta, elvitte a közjegyzőhöz, másnap mehetünk aláírni. Másnap felhívtuk, hogy hány órára menjünk, erre azt mondta, hogy "Sajnos még nincsenek meg a papírok, mert a rendszerben hiba van és nem megy a nyomtatás".
Szóval összevissza hazudozik!
Most ott tartunk, hogy 2 hónapja várunk a hitel kifizetésére, aminek április 30-ig meg kell történnie, mert különben elbukjuk a 10% foglalót és a lakást is eladhatja másnak a tulaj.
Megkérdeztem a telefonos ügyfélszolgálatukat, ők azt mondták, hogy ha miattuk bukjuk a pénzt, akkor ők ezt megtérítik nekünk, ne izguljunk.......én ebben viszont nem hiszek.....
Szóval szerintem mindenki óvakodjon ettől a tehetetlen társaságtól.......