kormany kopog, hatso futomuben vmi(szilent?) nyiszog, valtorudazat akadozik majd szetesik...
mast nem tudok - ahhoz meg tul fiatalaok a kocsik...
ami meg nem nem egy tartossagi muremeke(inkabb az intergral termekfejleszto buszkelkedhet vele):(a teljessg igeny nelkul)
- legszurohaz ugy van osszecsavarozva... -> elobb utobb szarra mennek a mentek a maunyah hazban(magyarorzsagon jobb ha nem 60ekm-kent cserleg a szuort...)
- kezifekkotel egy szellemes megoldassal van megcsinalva de van hatulutolje meghozza hogy ott lifeg a hatso hid tekejen... elobb utotbb a gumifelutkozo le fog esni es ztan fog csak igazan csörömpölni
- 5. ajto gazrugoi egy 2helyen felponthegesztett lapra csatlakoznak... engem nem nyugtatnak meg a ponthegesztesek(foleg hogy elobb utobb minden kocsi elkezd rohadni...)
-akkumlatorra allandoan folyik az eso viz es kiszedni sem egyszeru... bar igaz hogy egy kiautoban nincs tul sok hely
- az eso arokban van a kcosi fele(egy elektromos dokoz, ablakmoso, fekszervo, akkumlator es persze az ablakmoso(lehet hogy a pollenszuro is)) ember legyen a talpan aki onnan kipuccolja a leveleket+es tobbi szemetek-> hamarabb szetfog rohadni
- a klimas kivitelenel a klima nyomastartoja(ami persze alu) kozvetlenul a lokharito mogott van, ezrt a legkisebb koccanasnal(mondjuk 10 legyet eluntunk egyszerre) maris elszallt
- elso torzios kanyarstabilizator es vhogy erdekesen van hozza csatlakoztatva a golyalabhoz(a golyalabhoz, nem a lengokarhoz ahogy en eddig mindig lattam)
hasznalthatosag szempontjabol:
hatulra tolatasnal nem lehet kilatni... tul vaskos a C es D oszlop
- a gyarilag adott 155/80R13 gumi nem epp a legstabilabb
-1,2 elektromos gazpedal szokni kell, de szinte lassan mar mindenben az van