no_holy_shit Creative Commons License 2005.04.05 0 0 1910

kormany kopog, hatso futomuben vmi(szilent?) nyiszog, valtorudazat akadozik majd szetesik...

mast nem tudok - ahhoz meg tul fiatalaok a kocsik...

 

ami meg nem nem  egy tartossagi muremeke(inkabb az intergral termekfejleszto buszkelkedhet vele):(a teljessg igeny nelkul)

- legszurohaz ugy van osszecsavarozva... -> elobb utobb szarra mennek a mentek a maunyah hazban(magyarorzsagon jobb ha nem 60ekm-kent cserleg a szuort...)

- kezifekkotel egy szellemes megoldassal van megcsinalva de van hatulutolje meghozza hogy ott lifeg a hatso hid tekejen... elobb utotbb a gumifelutkozo le fog esni es ztan fog csak igazan csörömpölni

- 5. ajto gazrugoi egy 2helyen felponthegesztett lapra csatlakoznak... engem nem nyugtatnak meg a ponthegesztesek(foleg hogy elobb utobb minden kocsi elkezd rohadni...)

-akkumlatorra allandoan folyik az eso viz es kiszedni sem egyszeru... bar igaz hogy egy kiautoban nincs tul sok hely

-  az eso arokban van a kcosi fele(egy elektromos dokoz, ablakmoso, fekszervo, akkumlator es persze az ablakmoso(lehet hogy a pollenszuro is)) ember legyen a talpan aki onnan kipuccolja a leveleket+es tobbi szemetek-> hamarabb szetfog rohadni

- a klimas kivitelenel a klima nyomastartoja(ami persze alu) kozvetlenul a lokharito mogott van, ezrt a legkisebb koccanasnal(mondjuk 10 legyet eluntunk egyszerre) maris elszallt

- elso torzios kanyarstabilizator es vhogy erdekesen van hozza csatlakoztatva a golyalabhoz(a golyalabhoz, nem a lengokarhoz ahogy en eddig mindig lattam)

 

hasznalthatosag szempontjabol:

hatulra tolatasnal nem lehet kilatni... tul vaskos a C es D oszlop

 

- a gyarilag adott 155/80R13 gumi nem epp a legstabilabb

 

-1,2 elektromos gazpedal szokni kell, de szinte lassan mar mindenben az van

Előzmény: temed (1909)