azért ezt tervezni szokták és megtámogatják egy pár dologgal....Mi leginkább beszélünk olyan fiktív dolgokról, amiket ki lehet számolni, és ki lehet próbálni....)
Mást sem teszünk mi, szkeptikusok, minthogy kiszámoljuk. Valószinüleg a mi hibánk, hogy mindíg az jön ki, hogy menetrendszerű járatot indítani a vidéki repterekre a gazdaságosságnak még a látszatától is messze van. Theát minden eröltetésére szánt támogatás kidobott pénz.
Én azt mondom, meg kellene nézni végre, hogy mi mire jó, és kialakítani egy rendszer, aminek a segítségével el lehet indulni.... Olyan irányba, amiről úgy tűnik, hogy működik
El van indulva, hogy jól kimagyaruljam magam. Ezen a héten osztott szét állam bácsi több száz milliót az össznépi (és nem helyi presztizs) szempontokból is perspektívikus (biznisz-charter) repülőtereknek.
Azoknak, amiknek az önkormányzata eddig is jó mélyen a zsebébe nyúlt, és nem azon hőbörgött, hogy neki van egy libalegelője, ahol már 1911-ben leszállt Kvasz András, és ha az állam finanszírozza, akkor ezen a történelmi helyen lesz az új O'Hara, mert a múltkor volt itt a merdzsóján két német, aki azt mondta, hogy meg lehet csinálni, és az ő cégük ezt messzemenően támogatja:-)