:))
Kedves rm40!
A V200-asok-ból az SBB is szeretett volna rendelni, de a próbadarabok a Svájci lejtőkön önmagukat is alig vonszolták fel:)) (nem gyerekes dolog és nem a hajtás miatt választottuk annak idején az ugyanannyira utált amcsi GM motorokkal felszerelt kitűnő Nohab-okat)
Henschel & Sohn vitathatatlanul kitűnő termékei: BR01, BR03 majd a háború utáni BR23-as gyorsvonati szerkocsis gőzösök. Továbbá: BR05 áramvonalas gyorsvonati szerkocsi gőzös (5 tengelyes tender), Továbbá: BR61 áramvonalas gyorsvonati szertartályos gőzös. Továbbá: BR66 (csak két darab készült) személyvonati speciális gőzös.
BR44-es Jumbó (gőzös) ami sokkal kissebb volt mint pl. egy GMAM, de a vonóerő minössze 2KN-al maradt el mögötte:)). BR52 KON - kondenzátor-tenderes gőzős (egyedi tervezés - Dél Afrikába is szállítottak belőle). BR103 -másnéven E03 - vitatja valaki a legendás "Zeppelin" szépségét, erejét vagy egyéb tulajdonságát?
BR101 gyorsvonati villanymozdony, vagy az általad is említett BR145, BR146, BR185 Traxx.... szóval szép hosszú a sor:))
Kassel az Kassel!
Na jó: a Maffei se kutya:)) Meg a Schwartzkopff, meg a Borsig, meg Hennigsdorf (már megint Bombardier), meg a Hannomag stb stb:))