szuszetti Creative Commons License 2005.03.31 0 0 2133

Köszi a reagálásokat:)

 

SaGa!

Azt hiszem, itt lehet nálam a különbség, eddig a melegített, majd kihűlt enyvet használtam, nyilván emiatt volt kevésbé ragaszkodó.

A ~60 fok net-info, talán a ragasztástechnikánál(?) olvastam, kb. azt, amit Rferi is leír.

 

Halálosztó!

Kár a régi mesteremberekért:(

 

Aynadit!

Eszméletlen vagy:))))

 

Nebamun!

No, ezek az effektek nem is valók szép fafelületre, nem az asztalosipar eszköze, hanem a hobbiterületre való, kiegészítő-kezelésre:)

 

Más:

Itt olvastam Erzsébeti pácolásáról (bő lé - majd visszatörölni). De az alkoholos fapácot hogyan kell szépen felhordani? Mire ott a visszatörléshez érek, nem párolog el a szesz? Nem lesz foltos a felület? Eddig csak kis felületet pácoltam, ott nem volt gond, de pl egy nagyobb táblánál (asztal), hogyan lesz egyenletes?

Mivel másabb a szeszes pác, mint a vizes? Én csak azt tudom, hogy a szeszes jobban fed (pl.OSB-re csak az mehet), és a szeszesre csak vizes lakk kerülhet.

Mi van a porpácban? Csak pigment? Mert akkor azt lehet helyettesíteni porpigmenttel is, nem? Abból lényegesen nagyobb a színválaszték, mint pl. az áltelem kedvelt (és elérhető) Perlából...

Kösz a türelmet:)