Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6256

Másik kérdés a nagy felújjítások során keletkező sinanyagok a Kohóba menjenek -e?

 

 /jeneleg átépítés alatt vannak voltak  a : 100,120,25,1/

 

Ezen vonalak/felujjított fővonal/  anyagait korábban mellékvonalak kapták meg igy a sín nem került pénzbe.

Így ujjult meg 1985 -90 között Sellye-Szentlőrinc Sellye-Drávafok Sellye-Vajszló Kovácshida-Harkány állomásközök.

A többi szakaszon /Középrigóc-Drávafok, Kovácshida Vajszló/ most 20 km/h a felújjított részeken 60 km/h a sebesség.

 

Tehát a átépítésből származó sinanyag jórészét megkaphatnák a mellékvonalak. Nem kacsingatna rájuk a kohó.

Ezek szerint a Délszláv háború  /89-94/ miatt talán egyes részeket honvédelmi alapon felújjítottak lásd előbb egyes részeket meg nem.

 

Romhány Diósjenő Királd Putnok nem érdemel 20 km/h közlekedést például szeintem.

 

ez nem 35 millárba kerül nem tudom a 86-88 között a Pápa Kisbér szakasz /60km/h -ra/ felujjítása pl mennyi volt akkor?

 

Másik kérdés a üzemekhez iskolához kell igazitani a menetrendet  60 as pályákon a szerelvények pörögnak több vonat lehetne stb...