Másik kérdés a nagy felújjítások során keletkező sinanyagok a Kohóba menjenek -e?
/jeneleg átépítés alatt vannak voltak a : 100,120,25,1/
Ezen vonalak/felujjított fővonal/ anyagait korábban mellékvonalak kapták meg igy a sín nem került pénzbe.
Így ujjult meg 1985 -90 között Sellye-Szentlőrinc Sellye-Drávafok Sellye-Vajszló Kovácshida-Harkány állomásközök.
A többi szakaszon /Középrigóc-Drávafok, Kovácshida Vajszló/ most 20 km/h a felújjított részeken 60 km/h a sebesség.
Tehát a átépítésből származó sinanyag jórészét megkaphatnák a mellékvonalak. Nem kacsingatna rájuk a kohó.
Ezek szerint a Délszláv háború /89-94/ miatt talán egyes részeket honvédelmi alapon felújjítottak lásd előbb egyes részeket meg nem.
Romhány Diósjenő Királd Putnok nem érdemel 20 km/h közlekedést például szeintem.
ez nem 35 millárba kerül nem tudom a 86-88 között a Pápa Kisbér szakasz /60km/h -ra/ felujjítása pl mennyi volt akkor?
Másik kérdés a üzemekhez iskolához kell igazitani a menetrendet 60 as pályákon a szerelvények pörögnak több vonat lehetne stb...