M44-419 Creative Commons License 2005.03.14 0 0 478

Tisztelt Szerkesztők!

 

A 87-es vonalbeutazáshoz kapcsolódóan az alábbi észrevételeket tenném:

 

1. Eger szpu és Eger-rpu berendezése összefügg egymással. Az rpu-i D55-ben van egy felület, ahová a vágányútlezárással és a jelzőkezeléssel összefüggő visszajelentések és kezelési lehetőségek be vannak szerelve. Röviden a dolog úgy néz ki, hogy a bakter a kulcsok berendezésbe való betevése és a ber. kezelése után távbeszélőn bejelenti a vágányútbeállítást, majd a rendelkező villamosan lezárja a vgutat, utána a bakter lecsukja az áll.-i sorompót, majd az időzítés letelte után megjelenik a szabad fény. A kijárati jelzők közösek, emiatt van az, hogy ha a páratlan ablakost az rpu-n keresztül akarják kijáratni, akkor értesíteni kell a von.személyzetet erről a tényről. A vágányútbeáll. idejét jelentősen növeli az a tény, hogy a bakternak át kell mennie a nagyforgalmú átjárón úgy, hogy ne üssék el. Ugyanis a váltók nagy része az átjárón túl van.

 

2. A szilvási rakodót nem az OMYA gépe szolgálja ki, hanem a fabonyi tolatós. A tolatós H-SZ-P napokon közlekedik és ennek a menetrendjébe van beleapplikálva a szilvási kanyar. Már csak azért is, mert az OMYÁ-s gép eléggé elfoglalt ahhoz, hogy plusz kanyarokat csináljon, nem beszélve arról, hogy a tolatós elegyét képezik a szilvási kocsik.

 

A lap egyébiránt nagyon jóra sikerült, csak így tovább.