Én is csatlakozom a gratulációk sorához.
Szép, igényes és jól összerakott lap született, amely abszolút nem teinthető drágának a ilyen kivitelben, véleményem szerint.
Amit az "arányokról" írtak, szerintem a mostani egészen kellemesen sikerült. A gépész "túlsúly" szerintem természetes, így van ez más népszerű külföldi lapokban (Eisenbahn-Revue-lapcsalád, Eisenbahn-Kurier, - részben Railvolution is ilyen - csak ami kapásból eszembe jut). Ez nyilván nem véletlen: a laikusok részére járművek a legkönnyebben megszerethető, befogadható témák. Nem biztos, hogy a patikamérlegen mért ilyen irányú - esetleg - túlkompenzálás jót tenne. Az említett és más "populáris" vasúti lapok téma-arányai valószínűleg nem véletlenül alakultak úgy, ahogy; nem szégyen ezt hasznosítani.
Egy kis pontosítás a megjelent szöveghez: a Nagy BoBo gyári típusjele nem DVM3-4 (a DVM3 amúgy is az M601-hez tartozott), de még csak nem is DVM4-3. A rendelkezésemre álló adatok szerint az A25,016 DVM7-1 típusjellel, 703. gyári számmal készült az ÁFOR részére, tehát ezek nem voltak az SZU-ban. Másik két társa, az A25,014-015 éppen az OKÜ részére lett leszállítva.
A laphoz további sikereket kívánok, már várom a második szám megjelenését!:-)