1: A hagyományos TG-ben 91 hangkerék van. Hogy ne legyen egyszerű az élet, a spinetek TG-jaiból kihagyták a szükségtelen hangkerekeket. ( A basszus C-jétől a billentyűzet első F-jéig) Az M3-ban a lábpedál 1-12-ig, onnan szünet majd a 18.-tól (F) ismét megvannak a karikák. M100-L100ban a 13 hangos lábbassz miatt eggyel kevesebb hangkerék hiányzik. A T-kben viszont az egész lábbasszt elektromos leosztással hozták létre, úgyhogy ott még az 1-13-ig is hiányzik, jól láthatók a lyukak a pickupok helyett.
2: Az M-ekben kockamotor van, scannerrel szerelve, a TG túloldalán meg indítómotor. Az L-ekben öninduló zöld motor. A T-kben öninduló zöld motor és valahogy odaszerkesztve egy nem hagyományos hosszúkás scanner.
3: az M-ben rugós a felfüggesztés, L, T-ben gumibak.
Egyébként mint vas, hanxedők, kondik, tekercsek, tök ugyanaz 1934 óta.
A képen jól látszik a 17 kihagyott pickup helyetti lyuk.
Utánanéztem a B4 kontrollernek: 95-100 körüli árat hallottam. Sajna nem 60 körüli, de nem is 120e!