Teljesen igazad van, néhány kivétellel.
Volt Jaguar kombi a múltban. Egy srác linkelt be nekem egy batár öreg Jag kombit. Én is csak néztem, de nagyon kevés volt belőle, ez is az igazság része.
Szerintem abszolút nem hasonlít az Audira.
Igen, nem egy igazi Jaguár, asszem Ford Mondeo plattform. Kellett is a Ford a Jaguárnak, meg nem is. Ha azt vesszük, hogy így még legalább léteznek, akkor nagyon is kellett! De az imázson rontott, ez tény.
Vehetnék Ford Mondeo kombit is, olcsóbb, tágasabb, de a Jag. belseje természetesen messze üti a Fordét, és hát azt is sokan bevallották, hogy az orra ennek az olcsó X-Type-nak is nagyon jól sikerült. A segge? hát az olyan, amilyen...
Sebaj, úgysem most fenyeget ez a dolog, mire arra kerül a sor, hogy vennem kéne, addigra még nyomottabb ára lesz a piacon, mert jószokásomhoz hűen ezt sem a szalonból fogom megvenni...:)
Tündi: Az FWD elvből rosszabb súlyelosztású, és másképp viselkedik az úton. Aki hozzászokott az RWD-hez, mint pl. én, annak ez hidd el, eléggé fura.
Azzal viszont tisztában vagyok, hogy az FWD sokkal olcsóbb gyártása, és az elvből jobb hatásfoka dob annyit, hogy már egyre kevesebb gyártó marad az RWD szektorban.
Abban bízom, hogy a családi autót majd egyszer végre normális módon fogom használni, a másik énemnek úgyis ott lesz a Lotti!:)
Amúgy nálam nem az a szentségtörés, hogy nem Rover lesz, hiszen én a Rovert inkább kényszerből érintettem (de nem bánom!), hanem az, hogy az első FWD gépem lenne. Az, hogy az első Diesel is, az nem zavar annyira. Nem bánom, ha kicsi fogyasztás párosul a haladáshoz.
De legfőképp az a szentségtörés, hogy mindezt egy Jaguártól. Mentségemre szolgáljon, hogy nem én döntöttem el azt, hogy egy ilyen modellt legyártsanak!:)))