FOMA Creative Commons License 2005.02.26 0 0 6076
"Egy autógyár azért elég komoly vasúti forgalmat tud generálni. Akkor meg mi a gond?"

Az a gond, hogy a Hyundai nem Magyarország mellett döntött.:-)

"Ha egyszer oda akarják áttelepíteni a vasútállomást, akkor miért kellet felszendi a síneket?"

Mert a régi teherpályaudvar egy teljesen más jellegű forgalom kiszolgálásra épült. A jövőbeni igény a korábbi vágányszám és vágányhossz töredékét igényli. A minimális személyforgalom mellett kő- és homokrakodási, és alkalmi egyéb árurakodási (pl. ruházati alapanyag) igény van pillanatnyilag, Ezen kívül a Mecsekjánosi mrh.-ról érkező fás kocsikat kell rendezni. Ez mellett a tervek szerint a buszállomás is odeköltözik majd, a buszok pedig kissé nehezen közlekednének a síneken.:-)

A legnagyobb feladat a kőszállítás átszervezése, és a kőfeladó áthelyezése lesz, viszont a régi teherpályaudvar erre nem alkalmas, mivel a kőszállítás mindig is Komló állomásról történt.
Előzmény: v_peti (6073)