FOMA
2005.02.26
|
|
0 0
6076
|
"Egy autógyár azért elég komoly vasúti forgalmat tud generálni. Akkor meg mi a gond?" Az a gond, hogy a Hyundai nem Magyarország mellett döntött.:-) "Ha egyszer oda akarják áttelepíteni a vasútállomást, akkor miért kellet felszendi a síneket?" Mert a régi teherpályaudvar egy teljesen más jellegű forgalom kiszolgálásra épült. A jövőbeni igény a korábbi vágányszám és vágányhossz töredékét igényli. A minimális személyforgalom mellett kő- és homokrakodási, és alkalmi egyéb árurakodási (pl. ruházati alapanyag) igény van pillanatnyilag, Ezen kívül a Mecsekjánosi mrh.-ról érkező fás kocsikat kell rendezni. Ez mellett a tervek szerint a buszállomás is odeköltözik majd, a buszok pedig kissé nehezen közlekednének a síneken.:-) A legnagyobb feladat a kőszállítás átszervezése, és a kőfeladó áthelyezése lesz, viszont a régi teherpályaudvar erre nem alkalmas, mivel a kőszállítás mindig is Komló állomásról történt. |
Előzmény: v_peti (6073)
|
|