1.4 ötajtós Star+klíma+vonóhorog. Dec. 30-án vettem. Aki Lacettit akar venni annak Nagykanizsát javaslom, mert a kereskedő 270 ezer Ft-ot enged minden típusból. én 2630000-ért vettem. A vonóhorog visszajelzőt a fényszóró magasságállítóhoz teszik be. /A skodában erre a műszerfali egységben külön lámpája volt/
Fábiát 1,4-68 LE cseréltem le. Fabiához képest a tapasztalataim:
A fogyasztása döbbenetes: 9,5-10 körül. Egyenesfutása nem jó állandóan korrigálni kell. Kemény a futóműve, az úthibákat keményen megbosszulja. Rugalmatlan motor. Szűk fordulattartományban adja le a nyomatékot. Magas fordulaton elhaló nyomaték. Nehezen adagolható fék, és mintha nem is akarna megállni a kocsi ha belelépek keményen. Akadozó, hosszú úton mozgó váltó, kemény kormányszervó. Egy helyről /jobb hátsó ülés/ kárpitzörgés ha nem ülnek az ülésben. Orrnehéz karosszéria.
Kellemes hangulatú beltér.
Hátul 3 főre a helykínálata nagyszerű, de az ülőlap nem támasztja a lá a combot.
Futőműzaj erőteljesen behallatszik.
A rugalmatlansága miatt már többször meg kellet gondolnom az előzéseket, amit korábban simán megcsináltam, azt ezzel nem lehet. Nem is értem hol van ebben a 92 Ló.
Kíváncsi leszek nyáron klímával és sátras utánfutóval mennyit zabál. Ha be nem mérgedek és el nem adom előbb. Hát mindenre gondoltam, de erre nem hogy egy új korszerű motor ennyit zabáljon.
Állítólag volt akit garanciálisan elküldtek csipszervizbe- és utána rendbejött neki, mert valamit a progin változtattak.
2 Trabant, 2 Zsiguli, 1 4 ütemű Trabant, 1 Szamara, 1 Astra, 1 Fabia után ez az első benyomásom. Kb 2000 km van a kocsiban.