Nehogy elvidd az Opel- szervízbe!!! Inkább keress egy profi szerelöt, akivel esetleg még jóban is vagy:) Hihetetlen miket húznak le szakszervízben az emberröl a semmiért. Mondjuk nekem szerencsém van, mert Györ legjobb szerelöje a barátom:)
A törést könnyü megállapítani, mert olyan a kaszni, hogy rávezeti a szemed a hibára:D De van, amit profi módon csináltak meg, csak épp hülyék voltak. Pl: néztem egy tigrát, aminek rendben volt a hátulja, mégis a csomagtartót( vagyis amikor az egész seggét kinyitod:)) és hátrafelé bebújsz az üveg alá, felrozsdásodást lehetett látni( kinek jut eszébe odabújni), ami ha megindul, aztala viszta festék, nameg például 4 csavarpárból 2 volt gyári, amit nem bizti hogy mindenki észrevesz:D
Ha magánszemélytöl vetted az pozitív, neppertöl jó kocsit venni, az nagyon nagy szerencse. Én sosem dobnám oda az autóm eladás végett...
Az enyém: türkizkék, 97/11 havi, 1/4-es. Most centíroztattam a gumikat, meg cseréltettem termoszt (az optimális 92fok eléréséhez:)))elötte kb 80-on ment. Az elözö tulaj lecserélte rajta a két elsö tárcsaféket( 60-ban volt neki), meg v.szíj+ feszítögörgök. Most arra a hátsó, nem éppen apró lemezdarabra gyúrok, már megvan, de még nincs lefújva. Kis meló sokkal késöbb készül el, mintha a komplett kocsit adnám be:) Vicces. Valószínüleg belenyomok a közeljövöben egy sportbetétet, mivel teljes direktszürö gondolata nem tetszik, because el kéne távolítani a gyári tokot, én meg a gyári dolgokhoz ragaszkodom:D