looksharp Creative Commons License 2005.02.02 0 0 5985

A szentesi esetében megoldható a csonlkavágányos indítás-érkezés, dea 1255-ös vonatai ugya közvetlenként mennek. Anno egyébként két szigetperont terveztek Oh-ra, igaz, azokat 400 m hosszban... Az fölösleges.

Áruforgalom azért akad, az üveggyárnak van fel-és leadása, van gabona meg még pár dolog, de az igaz, hogy az 1960-as években tervezett 18 vágány felesleges, a mosatni 10 megfelelő. 1-2-vel csökkenthető is, akkor meg a peronok is elférnek.

 

Nincs rendező-szerűség, kocsitároló-vágányok vannak az állomás Csorvás felőli végénél, amiket egykoron az üveggyári fordák használtak. Azokat inkább fel kellene szedni. Vagy ott kellene kialakítani a réparakodót, ui az most az autóbuszállomás melletti placcon, az egykori malom-iparvágányon történik.

Előzmény: Carpy (5983)