Carpy Creative Commons License 2005.02.01 0 0 5963
Mielott nagyon belemelegednenk...
Ez itt a vicinalis topic, ugyhogy a tyukbel, hernyo, madzag stb szavak szerintem offtopicok. Na jo, a madzag nem, egeszen addig, mig csaporudas sorompo rangatasara hasznaljak :)

A 135-os vonal Karlsruhei rendszerre alkalmatlan. Csupan azert, mert az egyik allomasanal van lehetoseg villamosra valo atszallasra, meg nem kell, sot, nem szabad Karlsruheban gondolkodni. Teljesen masok az adottsagok odaat.

Az egyoras utemet maximalisan tamogatom, es a vonal adottsagaihoz tokeletesen illeszkedonek tartom.

Nehezen hiszem, hogy Oroshaza boszme nagy allomasan ennyi vagany kellene. A 135-os szemelyforgalmara eleg 2, a tobbi 3 iranyra eleg egy-egy csonka, sot, nehany ev mulva mar az se biztos hogy szukseges, ezen felul mondjuk 2 tartalekvagany, es kesz. Eleg lenne a 135-os szemelyforgalomra kijelolt 2 vaganyan kiepiteni egy jobb bizbert, (Hmvhelyen is), es a technikai akadaly elharult az oras utemesseg elol.