rbsat Creative Commons License 2005.01.21 0 0 148

Hello Lakos!

 

Az első kérdésedre azt tudnám válaszolni, hogy a 97 - 98 körüli Astra F az más néven az Astra Classic I. ami min 1 generációval korábbi fejlesztés, mint a Vectra B.

Ami ennél esetleg pozitívum lehet, hogy ezt ha jól tudom, max. 1.6-os, 8 szelepes motorral gyártották /de nem biztos, majd kijavítanak/ Ha ez így van, akkor  szerényebb teljesítmény de nem "olajevésre hajlamos" motor, és egyszerűbb, olcsóbb a szerviz. Negatívum lehet, hogy lengyel gyártmány, rozsdásodik /ok, melyik nem?/

A Vectra 97-98 körüli viszont azért egy tágasabb, korszerűbb, /bonyolultabb/ SZEBB autó, és elárulok egy nagy titkot: főleg 1.6-os motorú annyi van, hogy Dunát lehet vele rekeszteni, amibe szerelmes lettél, az szvsz. drága. Ha nem magyarországi, akkor irreális a 100 eKm.

Alap, hogy az eladásra kerülő autóknál ott hazudnak ahol tudnak, NAGYON nézz körül és komolyan nézd át az autót, mondom, van miből válogatni. Talán a legtutibb dolog, ha magánembertől veszed, utána a kereskedőtől magyarországi eladásút, /ez csak azért, mert utána lehet egyszerűen nézni a szervizmúltnak, no persze nem a szervizkönyvből, hanem személyesen v. telefonon./, legutolsó sorban a külföldről behozott. Persze előfordul, hogy kintről sokkal jobban egyben lévő autót hoznak be, mint az itthoni felhozatal. Egy biztos, az átvágás mértékét kell megpróbálni csökkenteni alapos vizsgálódással.

Még egy gondolat: Ha Vectra B kombit akarsz, azért az 1.8-as talán jobb választás.

Mindenesetre, akármit veszel, javasolnék egy szervizt azonnal beiktatni és félretenni rá 60-80 rugót. Ha te csinálod, kb. 30-at.

A multikormány az, hogy a rádiót a kormányról is kezelheted. /hangerő, állomásválasztás, magnóra átkapcs és vissza/

 

Na, enyyi okosság tán elég is.

/megjegyzem, én is külföldről behozott 98--as 2.0 benzinest vettem, tök mindegy hogy vágtak át, nekem bejött, nem szívtam vele eddig/

 

sok sikert a vásárláshoz!

 

üdv rbsat