Tök jól elvitatkoztok azon, hogy hogyan megy a CTR, amikor egyedül nekem volt közületek olyan. :-))) Meg azon is, hogy reális-e a 20 másodperc alatti 200-ra gyorsulás, amikor leírtam, hogy már 160 km/h-nál csal az órája kb. 15 km/h-t. Tehát a 20 másodperces gyorsulást nem 200-ra produkálta, hanem 180-ra. Az pedig reális.
Ave mérése és e között azért van egetverő különbség, mert:
- Gagyi aszfalton mértük: ez a CTR esetében a kemény felfüggesztés miatt nagyon jelentős különbség
- Kopott gumikkal
- Hifi + légkondi volt az autóban pluszban
- Könnyen lehet, hogy a sofőr sem volt a helyzet magaslatán :-))
Ehhez képest a versenypályán történő gyorsulás, slick gumikkal, hifi és légkondi nélkül mérve egy profi pilótával lazán jelenthet 1 másodperces 100-ra gyorsulási differenciát. Ha pedig gurulva rajtoltak (kis csalás), akkor pedig az további fél másodpercet nyugodtan jelenthet. Ha a japán verzióról van szó, az további 20 lóerőt jelent (1-2 tized nyereség), ha pedig az újabb CTR verzióról, az már gyárilag 6.6 alatt van százon. A körülményeken tehát sok múlik, ha pedig némi csalást megengedünk (guruló rajt), akkor tuning nélkül is lehetséges a dolog. Persze figyelembe véve a kilométeróra csalását.