HondaVuk Creative Commons License 2005.01.15 0 0 1501
Megnéztem és kielemeztem. Nem kamu, de van benne egy-két érdekesség. 100-on kb. 6 másodperc alatt van, elképzelhető, hogy gurulásból indultak, úgy teljesen reális. Élló rajtból akkor reális, ha tuningolt a verda.(*) Az 1-2, 2-3 és a 3-4 váltás normális sebességnél történik, de a 4-5 váltás már közel 180-nál, ami nem jó, mert az kb. 160-nál van valójában (160-165 között). Azaz eléggé csal neki az órája nagyobb sebességnél. Van még egy furcsaság: az 1-2 váltásnál a hang szerint váltás közben meglódul az autó. Ez valószínűleg azért van, mert a hang siet a képhez képest. Furcsa volt az is, hogy elindulásnál nem nagyon hallatszott motorhang.

(*): Amerikában a TSX-hez (azaz az Integrához, aminek pont ilyen motorja van) hallottam olyan tuningról, ami 250-260 lóra tuningolja fel úgy, hogy továbbra is szívó marad. Igaz az ára 6000 USD.
Előzmény: avantage (1495)