MEB Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1551

Szerintem nem rossz alternatíva a hosszú.
Megemelve már egészen máshogy mutat a gép,lsd. pl. a Barna Attila autója (Suzuki 4x4 Club).
Egy német klub oldalán láttam,hogy a két hosszú 413-ból álló csapat simán lenyomta az épített Jeepeket!

 

Ezt írta egy német barátom a hosszúról:
(remélem,érted az angolt :))

 

I think, that a Longbody is much better offroad because of the longer wheelbase. If I would build a Suzi for offroad, I always would take a longbody and nothing else. You can go faster, because its more stable. You can easier go up and down hills because of the lenght and be more save of a rollover and last but not least you can swap in a complete Vitara-Engine with Transmission and T-Case because of more room between T-Case and Rear-Axle.
The only disadvantage is that the curve radius is not that good and the height under the car is not so efficient like the short one.

Előzmény: nyuszy (1550)