Az enyémen Kumho Powermax volt. Nagyjából egyébként mind 1 qtya.
Megvolt a "nagy" út, a benzinszint jelző sokkal bíztatóbb helyen áll, mint a múltkor, de még nem tankoltam, úgyhogy nincs pontos fogyi eredmény. Olyan 7 liter környékére saccolom így látatlanban.
Ádámhoz csatlakozom, a padlógáznak a világon semmi értelme, mondjuk a Mitsuban sem volt, de ott legalább hörgött a motor tőle. :-))) Kicsit dízeles a cucc karaktere, mert 40-nél dombnak fel negyedikben panasz nélkül "gyorsul". Viszont pörgetni lehet, csak értelme nincs, 3500-as fordulat felett már semmi pluszt nem hoz a nagy fordulat, csak zajt. Ez nekem jó, a Mitsunál nem így volt (4500 felett "széttépi az aszfaltot fíling), így legalább nem kapcsolok 90-nél harmadikat (mivel értelme semmi).
Erős fékezés + hirtelen kormánymozdulatra viszont kidobja a seggét, ez nem tetszik, igaz nem lesz irányíthatatlan, de nem vagyok ehhez szokva. Viszont nem rázza szét az agyam a legszarabb utakon sem. Valamit valamiért...
Ami nekem még furcsa, hogy a külső tükrök nagyon csalnak, ami már ott van mögöttem ezekben még úgy látszik, mintha 20 méterre lenne.