"Hát, ha nem biztosítod a csatlakozásokat pl. Csornán, akkor nem tudom, mennyire fogod kiszolgálni az utasokat..."
Senki sem tudja. Elébb ki kellene prószálni.
"A 13-as vonalas ütemes menetrendhez"
Jah a 13-as keményebb dió.
"Én ezt tartom a legjobb megoldásnak (persze továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ehhez a többi vonalat is igazítani kell. Illetve pontosabban, ha van rá lehetőség, akkor a fővonalakhoz kell ezt a rendszert "tologatni".)"
Én meg továbbra is azt mondom, hogy ha továbbra is a MÁV diktálja a menetrendemet akkor nem is kel átvenni a vonalat mer eleve bukta parti! Nekem a MÁV-tól függetlenül kell megtalálnom az utasaimat, egyáltalán nem az a jelemző, hogy Taktaröcsögéről - Bivalytoszoládra utaznak tömegesen. Jellemzőbb beugrok Varsányba stb.....
"No, hogy tecc?"
Amúgy tecc!
""Egy kicsit pihen"... Mennyi az a kicsi? Miért kell a motorban aludnia? Pláne munkaidőben? Este elmegy Tatabányára/Kisbérre, otthon vagy Mariska néninél (mint Komádiban a volánbuszos buszvezető) megalszik és reggel kezd újra."
A motorkocsi nem busz, de ha levetem a gépész forda alkotási gyakorlatot akkor végül is igazad van jelentkezhet Csornán is, meg bárhol is felvigyázó úgy is csak mutatóba van, inkább szerel mint személyzetet rendez.
"Az állam bácsi meg majd megmondja, hogy akkor mennyi árkieg-et ad ilyen hozzáállás mellett... Nem egyszerű ez, hidd el..."
Elhiszem. Ha az állam adja és tartja karban a pályát akkor végül is ő diktál. Ha adni kell akkor adni kell a kedvezményt, akkor adjuk, csak sok múlik azon, hogy mikor jön a kiegészítés.