Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 5701

"a 200 Ft/liter árból van-e lehetőség az adók egyrészének viszatérítésére/elengedésére? Ha van, mennyi ez? 5-10%?"

 

Sőt ez csak egy irány ár volt, azt hiszem az útalapot nem fizetik a vasutak, nem is lenne fer. Tehát nyilván más az ár, lehet, hogy minden kedvezmény után csak 130-140-ft? Ekkor azonban a 300 millás tétel jelentősen csökkenhet.

 

Jah ha egyértelmű, hogy nincs leszálló, és nincs felszálló akkor akár haladhat is. Nem kell a MÁV beidegződést tovább vinni.  Amennyivel előrébb járunk azt azonban a következő megállóhelyig vissza kell csorgatni nehogy ott maradjon valaki. Vannak lehetőségek a dologban, pl. ha késünk valamiért hiszen a motorkocsi vezető kezeli a jegyeket, akkor egy ilyennel lehet operálni.

 

"Szerintem nem helyes úgy számolni, hogy 500 Ft/utasesetén x utas/nap kell. Nem mond semmit. Célszerűbb lenne mondjuk a menetdíjak (átlagos utazási távolság számításával) alapján megállapítani (álagolás, súlyozás, stb) az egy utaskm-ből adódó bevételt. Ekkor már "megfogható" számot kapnánk: egy nap alatt mennyi TÉNYLEGES utaskm szükséges ahhoz, hogy nullszaldós legyen a bolt. Ne utas darab, hanem utaskm legyen a mértékegység, talán az jobban elképzelhető."

 

Nekem a kilométer nem játszik nekem a gempa játszik a szemem előtt. Kétségtelen az is jó kimutatás lehet amit te mondassz. Csak egy heveny kalkuláció volt. Lehet, hogy a fele sem igaz.

 

 

Előzmény: BakcsiMate (5696)