Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 5700

"Teszemazt a csatlakozo vonalakon, se Csornan se Papan nem utemes a menetrend. ezert hol igy, hol ugy jonnek ki a csatlakozasok. Lehetnek esetek, hogy egy Titibi BZ-t 1-2 perccel elorebb hozva jo csatlakozast lehetne adni mondjuk egy Budapest fele meno vonatra. Ilyenkor szerinted elore szabad hozni?"

 

Ha merev leszek mint tulaj akkor: nem. Például a volánoknak sokszor három - négy percet kellene igazítani a vonathoz és nem teszik meg. Miért tennék igazodjon a MÁV. A MÁV miért nem teszi? Igazodjon a volán! Megint mondom, kialakítani egy olyan menetrendet ami könnyen megjegyezhető és fejbentartható, és itt két perccel előtte érkező egy kilógó vonat képes ott hagyni az utasokat, mert azok pontosan érkezve a megállóhelyre csak a zártárcsát figyelhetik. Ha (ugye mint minden itt a mai napon tárgyalt eset, ez is fikció) kialakult a törzsközönségem én elsősorban őket akarom kiszolgálni. És nem érdekel a MÁV. Ha tömegesen átszállnak mitöbb kérik, hogy biztosítsam a acsatlakozást akkor viszont mint szolgáltató megnézem mit tehetek. Nem a MÁV miatt nézem meg a saját utasaim miatt nézem meg.

 

Nem érdekel a MÁV bevezeti-e az ütemes menetrendet bármelyik vonalán. (fikció) Sőt lehet, hogy éppen a Titibi vonatok fogják bizonyítani az ütemes menetrend utasokat vonz. Nekünk egyébként sem a Taktamucsaj-Mitoménmipukelsdorf között utazó 3fő/év igényeket kell kielégíteni. Sokkal inkább Csornára és Pápára való eljutás biztosítása. Mert valljuk be ez a vonal fő feladata. A 13-as már keményebb dió!

 

 

Előzmény: Carpy (5695)