"A hajnali-éjszakai menetektől is csak akkor van értelme eltekinteni, ha a Titibi Kft-nél megszűnik a pápai feljelentkezés, és pl. veszprémvarsányi a mv., aki éjszaka -nem munkaidőben!- alszik otthon, és úgy megy ki az állomásra, hogy a reggeli iskolás-irodista vonatot bevigye Pápára/Tatabányára. Mert egyébként marad az a felállás, hogy este 8-9-10-kor váltanak Pápán, kimegy Vvarsányba, ott megalszik, majd reggel bevisz egy vonatot, és már lehet is leváltani őt."
Az elébb már említettem, hogy nemhogy megszűnne Pápán a feljelentkezés, hanem csak ott lenne. Nem Celldömölkön. És minden vonat innen indulna és érkezne, és nem a MÁV kolletívból kell kiindulni. A mi újjonc női motorkocsi vezetőink éppen a kistérség munkanélküliei közöl kerülnének ki és lehet, hogy felvételkor előny lenne a pápai lakcím. Nem altatnám a személyzetet, ha kell az éjszakaegy kicsit pihen a motorban és inul vissza Pápára hajnalban, mire az iskolásoknak be kell érniük beérünk mi is.
"Ugyanígy nem tartható fenn a mindenféle jegyek érvényessége a Titibi Kft. vonalain, különös tekintettel a "vasútbaráti" jegyekre, mert mit fog tenni pl. Titibi (hiszen ő is be-beugarana vezetni), ha az orra alá nyomnak egy útmegszakításos 500+ retúrjegyet, vagy pláne egy FIP/CIV ED/IR jegyet?!"
Ugyanazt amit a miskolci ellenőr a BKV jegyre! Ez itt nem érvényes. És megmondom mennyi lesz az utazás költsége nálunk. A nemzetközi jegyek miatt mondom, hogy svájcban sem mindenhol fogadnak el mindent, legfeljebb úttörők lennénk.
"Szóval a Titibi Kft.-nek is csak akkor lehet esélye gazdaságosabban működnie, amikor a MÁV-nak: ha kilép a (részben) saját magának gyártott béklyókból."
Ó nem, nem, nem. Mi ha nem építjük fel a békjókat akkor nem lesz mit lebontani, amit írsz az csak a MÁV-ra vonatkozik.