"azt nem mondanám, hogy nagyon mélyen nyúltál a bilibe, de azt, hogy kicsit felületesen azt mondom."
ÓÓÓÓ Te udvarolsz nekem, a kicsit felületesen hízelgő volt. Szerintem nagyon felületesen.
"Az éves szinten ez kb. 50 millió forintot bérköltséget jelent ( MÁV átlag) járulékok nélkül.
A járulékokat ( majd scsabi pontosít minket) úgy 30%-ra tehetjük."
Ki beszél a MÁV-ról? Hogy ott annyi a szívük joga! Pl. mit szólsz ahhoz, hogy alkalmaznék női motorkocsivezetőket. Mivel mind új felvételes lenne a bérüket máris bőven a MÁV átlag alatt maradna. Ha még munkanélküli nőket képeznék ki akkor pedig még támogatást is kapnék utánuk. Máris megint olyan dolog amit a MÁV nem tesz csak azt mondja 50 kg-nál nagyobbat a nő nem emelhet, hát a Bz csavarkapcsa, nokedli, megbírkózik vele bármelyik kollegina. Képzésük amúgy HÉV-es módra amúgy vasutas módra, saját házon belül és vizsga a Közlekedési Főfelügyelet előtt. (Oktatni a MÁV felső vezetői is oktatnak ,így természetesen a mi kis cégünk kis fesővezetői is meg kell hogy birkózzanak ezzel a feladattal. (Már a női motorkocsi vezetők miatt is be kellene indítani a bulit nem?)
Nem a MÁV kollektívjére építeném a létszám politikámat ezért ilyen szűkre szabott. Ennyi emberrel a gépek kiszolgálhatóak. De nincs forda, nincs menetrend, nincs fogalmunka megrendelések nagyságáról. Így ez a terület képlékeny.
Más reg vasutak valszeg nyögik a forda kötöttségek összes baját egy gépet nem tudnak 2 emberrel 20 órán át kiszolgálni hanem 3-4 mv-velteszik mert olyan a forda, hogy egy csomót várakoznak, annyit, hogy közben le tellik az idejük, ezért váltani kell és önköltségben utazni haza. Brrrrrr.
Szükségtelen megszólítani bárkit is a gépész topikból, csak a pontos összegeket nem tudom megmondani. Van fogalmam a gépész dolgokról. Ilyen mélységben talán maga a GÜ vezetője sem tudna egyértelműen nyilatkozni. A konkurenciának meg nem is akarna.