v_peti Creative Commons License 2005.01.05 0 0 5664

Titibi: Ha nem kaptok állami támogatást, akkor megtehetitek, hogy nem adtok annyi kedvezményt. De azt még én sem hiszem el, hogy nyereségesen tudnátok működni, ha semmilyen állami pénzt nem kaptok. Ha viszont kaptok, attól fogva nyújtani kell a kedvezményeket, mert közszolgálattást végeztek.

Amúgy tudomásom szerint a maszek buszos cégeknél (Gratis, Hód-Mező) működik a dolog. Azaz valószínűleg megkapják a lóvét, különben már rég becsukhatták volna a boltot.

 

Majd Carpy vagy traficc pontosítja mondandómat.

 

Profitorientált működés? Májustól szepetemberig hétköznapokon kettő. hétvégeken 3 vonatpár, túristavonatként.

 

Mutasson nekem valaki, egy profitorientáltan működő közforgalmú vasútvonalat Európában. De Svájc nem ér!*

Mutasson nekem valaki olyan túristavonalat Európában (Svájc nem ér!), ahol a vasúti szolgálattásból profitálnak!

Maximum csomagkapcsolt szolgáltatásból lehet profitálni. Nosztalgiavonat, mozdonyvezetői lehetőséggel, vacsora, vadászati lehetőség/luxusszálloda/egyéb extrák.

 

*Svájc azért nem ér, mert ott van pénzük kifizetni a magas jegyárakat, és szeretnek vonatozni az emberek.

 

 

Előzmény: Törölt nick (5661)