M40 120 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 5644

"Én valami olyasmire emlékszek, hogy azt mondta a miniszter, hogy a mellékvonalakon újra tervezzük/gondoljuk a forgalmat."
Lefordítva, a vonalhálózat egyik részén megszüntetjük a forgalmat (ötlet/lobby szerűen) és felszedjük, a többin pedig folytatjuk a lassú haldoklást/kimúlást, tehát nem teszünk semmit, fejlesztésben nem gondolkodunk.

"Beszélt arról is, hogy vannak/voltak olyan járatok is, amin egyáltalán vagy csak 2 ember utazott, akiket taxival gazdaságosabb lenne elszállítani."
Nem megvizsgáljuk, miért 2 ember utazott azokon a járatokon, hanem bezárjuk/megszüntetjük, így az egyszerűbb. Ha maradna egy kis pénz azt meg elosztogatjuk. Mondjuk ehhez kell a MÁV impotenciája is, mivel még most is leszarja a mellékvonali személyszállítást (ha nem az egészet/ kivéve 1-2 elővárosi szakaszt mostanában).

"Szóval, szerintem 2006-ig nem lesz jelentős nyirbálás (újraindítás pedig biztosan nem), utána viszont igen. E felé mutat az, hogy először hangzik el szerintem felelős vezető szájából ilyen durva utasszám."
Tehát 2007 már egy mellékvonal/vasútmentesebb év lesz. 2008 méginkább.

"Tehát a statisztikák mögé már nem lehet bújni, ezért lehet, hogy a politikusok még azt is meg merik lépni, hogy 1-2-3 vonalat látványosan becsuknak
(ahol tényleg nem lesz semmilyen jelentős tiltakozás), ezzel mutatva azt, hogy mennyire vigyázunk az ország pénzére."

A statisztikák mögé most sem lehetne bújni, ha azok valós adatokat tartalmaznának. Csak éppen ezzel a helyzet semmivel sem fog javulni. Úgy lesz mint a felszedett pesti villamosvonalak, ha esetleg később jó lenne, már nincs és slussz. Az ország pénzére más területeken is sokkal jobban lehetne vigyázni, de ott nem teszünk semmit (marad a pazarlás, mint a MÁV-nál)

"Én az egész beszélgetésből ezt szűrtem le, lehet, hogy a konkrét félmondatban esetleg félreérthetően (mellékvonalpáriaknak reménytkeltően?) fogalmazott."
Olvasol a sorok között, nekem legalábbis úgy tűnik.

Előzmény: István Gyuri (5631)