Vuk!
Te hivatásos pulikutya vagy? Mert úgy terelsz, mint a legjobb vérvonalból való!
Az a váltó egyébként német konstrukció, de a fö baja a bonyolult rudazat, ami hátramegy hozzá. A 75-ben és ennek megfelelöen az utolsó 1,5 év GTV-iben már javítottak rajta, ahogy ezt a részt újratervezték.
A kopott rudazat miatt a szinkronok nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, és tönkremennek. Erre mondtam, hogy azoknak (szinkrongyürük) kb. 200e a max élettartamuk, de ki lehet öket sokkal gyorsabban is nyírni, pl. ha az ember állandó gyorsulgatásokra használja az autót. Ettöl függetlenül meg lehet tanulni jól váltani vele, és akkor ez nem annyira zavaró probléma, és lehet vele recsegés nélkül is kapcsolni.
Ki hibáztatta a felhasználókat? Én Rólad mondtam, hogy nem tudsz vele váltani!
De ha a tavasszal felújjítottuk a váltót akkor megmutatom, hogy milyen, amikor még új. Persze a kezedbe már nem biztos, hogy adom, nehogy azt kinyírd! :-PPP