Albertus Creative Commons License 2004.12.30 0 0 558

A 40 perces követés olyan, mintha nem is járna a fogas. Persze a statisztikában le lehet írni, hogy "a szolgáltatás 50%-át fenntartottuk". De ha nekem egyszer 39 percet kellene várni a megállóban, amikor 20 perces követés van meghirdetve, tehát legfeljebb 19 perc várakozásra számíthatok, hát nem tapsikolnék, hogy "hű de jó, csak a felét mondták le".

 

A "két találkozás" szerintem három szerelvényt jelent.

 

Kötve hiszem, hogy egy emberrel le lehet bonyolítani egy vonatkeresztezést akármelyik kitérőben. Még akkor se, ha nyúlcipőt adnak a váltókezelőknek. (A fogason így hívják a szerencsés kiválasztottakat, amikor a helyszínen kell állítani a válatókat?) Tehát összesen négy plusz emberre van szükség. Feltételezve, hogy nincsen vonatkeresztezés-áthelyezés.

 

Miért pont a váltófűtés működne? Ha már valamire költni lehetne, akkor is először a fénysorompókat volna szükséges üzembiztossá tenni. Hányszor de hányszor jön keresztbe a vonat fehér villogónál... Ennyi erővel le is lehetne szerelni őket, hiszen úgyse működnek megbízhatóan.