István Gyuri Creative Commons License 2004.12.14 0 0 5484

M40 120: Ez az egész vasútra igaz, sőt más területekre is. 

De az ezekre elkölthető pénzek összege a jövőben várhatóan inkább csökkenni fog, mint szinten maradni.

Sőt, a közösségi közlekedésre szánt összegekre is igaz ez, tehát ezért vonnak el a mellékvonalak pénzt a fővonalaktól.

 

Csak vhogy el kellene dönteni melyikek ezek

Ezért kell róla akár ebben a topikban is beszélni, hogy a "szakemberek" javasoljanak valamit, és ne az döntsön, hogy hol van nagyobb szájú pm.

 

v_peti:  Mégha sokba is kerülnek, de egy fővonal korszerűasítése és üzemeltetése nagyságrendekkel többe kerül, mint egy mellélkvonal szintentartása.

Peti! Nem (csak) a pályára költött pénzekről beszélek. A kondorosi Bz-n "ökörködő" mv, vjv és a napi 3-5 pár Bz mellett 12 órázó bakterek költéséről és a gázolaj-költésről is, meg az ehhez kapcsolódó adminisztrációhoz (menetigazolványok kiértékelésétől kezdve minden beleszámít, nem csak az ilyen "kis" irodisták felett levő vízfejről van szó, amikor a vasúti adminisztrációról beszélünk). Add össze, irdatlan pénzről van szó!

 

tweety83: Abba azért gondolj bele hogy a mellékvonalanak ráhordó szerepük is van!

Már többször belegondoltam, és többször le is írtam, hogy igen, több olyan vonal is van, aminek ilyen szerepe is lehet, sőt vannak olyan Bz-s "mellékvonalak", ahol azonnali szolgáltatás-fejlesztés is megvalósítható lenne, pl. Vác-Diósjenő között órás ütemes menetrend a zónázó vonatokhoz csatlakozva.

De ez nyilván nem igaz az olyan vonalakra, amelyek környékén (értsd a megállóhelyekhez közel) nincs jelentős utasáramlatot biztosító lakosság. Még akkor sem, ha áthelyezzük a rossze helyen levő megállóhelyeket.

Előzmény: M40 120 (5479)