tweety83 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 5482

 

Abba azért gondolj bele hogy a mellékvonalanak ráhordó szerepük is van!
Szóval ha valaki egy kis városkából (mondjuk Nyárlőrincről)  Pestre akar utazni és ehhez a buszt választja akkor  Nyárlőrincen felszáll a vonatnál sokkal gyakrabban közlekedő buszra és bemegy vele Kecskemétre...majd ott a megfelelő csatlakozás után (a volán a csatlakozásokra jobban figyel mint a MÁV) egyből kényelmes, meleg autópályán közlekedő gyorsjárattal tud továbbutazni Pestre. Szóval senki sem fog a buszállomásról a vasútállomásra  átsétálni hogy megvárja a koszos lepukkant, és lassú vonatot. (ami Monor magasságában nemegyszer 15-20 percet áll a pusztában mert vágányfelújítás van)

Deha rászoktatnák az embereket a mellékvonalra, (nem a napi 3 vonatosra) hanem legalább 6-8-10 vonatot kéne közlekedtetni, mégha csak 1 kocsis BZ-vel is de legalább legyen választási lehetőségük az utazóknak, akkor a fenti esetből okulva a Kecskemétről nem Busszal hanem Vonattal fog a fővárosba menni