A Nógrádi regionális Vasút évente 16 907 személyszállító vonatot közlekdtet, naponta 46-ot, amin elszállít ???? ( vasutas becslés szerint) 361 ezer utast, vonatonként 21 főt.
a Körös vidéki RV, évente 17 000 vonatot indít , naponta 46-ot, elszállit 395 ezer utast, vonatonként 23 utast.
Az egy utaskm-re jutó bevétel mindkét helyen 8-8 Ft.- míg a MÁV átlag csak 5 Ft.-
Az egy ülőhelykm-re jutó bevétel Nógráádban 1 Ft.-, a Körösnél 3 Ft.-, a MÁV teljes hálózati átlaga 2 Ft.-
A két RV az összes MÁV személyszállító vonat 4,97 % =5,0 %-át indítja naponta, és evvel elszálítja a MÁV utasainak 0,85%-át.
Utaskm-ből való részesedése 0,66%-os,míg az ülőhelykm-ből 1,35%-al részesedik.
........".......
A 2004. éves várható számítások azt mutatják, hogy a térségi vasúti szervezetek költségtérítési igénye 2310 millió forint, bevételük, együttesen 419 millió forint.
Fajlagosan közel azonos a MÁV Rt. térségi szegmensének költségtérítési igényével, amelyet a 2004. évi Állam – MÁV személyszállítási közszolgáltatási szerződés tervezetének számítási anyaga tartalmaz (7,15 Ft/ühkm, illetve 7,70 Ft/ühkm).
A 2004. évi költségvetési előirányzat (és a tervező munkában számításba vett 2005. évi is) ennél az igénynél jelentősen kisebb, a számítási anyag szerint 1.134 millió Ft.
Ennek alapján a térségbeli állami közszolgáltatási feladat ellátási kötelezettség önkormányzatok általi átvállalása megfelelő finanszírozás hiányában nem alapozható meg.
.........."