naigen...max 300Ló..miaz,hurka..majd a tuning..meg a turbó..:)
megnézném ahogy tuninggal überelsz egy v12-est,és letörlöd a pályáról a 750et..:)
Akkora benne a nyomaték(halmozott nyomaték,tehát annyi nyomaték van már alacsony fordulaton is),hogy ha nem lenne 250korlát,akkor 270-280 körül lehetne menni.A szétturbózott csodák jellemzően váltóban már a 250hez is rövidek,felette pedig esélyük sincs.
Én 230nál szép csendben ülök és élvezem a halk zenét,és az elsuhanó tájat.Ezzel szemben a kollega sportkipufogó üvöltését a turbó sikítását és egyéb finom dolgokat kényszerül hallgatni,ahogy haldoklik az autó alatta.
Ilyenkor egy ideig erőlködik,aztán inkább lassít...csak a legelszántabbak bírják ezt órákig.Ez olyan mint a motor:én a motoros elől lehúzódok,ha látom,hogy 2kiló körül jön hátulról..de általában csak utoléri a többieket és nemsokára lassít.Vagyis pár perc mulva a nyugis 180ammal elmegyek mellettük.Nyilván.Ki képes egy motort órák hosszat 2kilóval megülni? ugyan.