160LE-ből 260? ez ugye csak vicc?:)
Egy jól sikerült profi átalakítással talán lehet ennyit..olyan +50-70% ami reális..kb mégegy autó áráért.
Ha meg ennél is többet akarsz,akkor mélyen bele kell nyúlni a motorba,neked meg a pénztárcába.
És persze mindez értelmetlen és életveszélyes,megfelelő futómű,fékek,kerekek,kuplung,ülés,stb nélkül. A végén tehát van egy 300LE-s versenyautód,kb annyiért amiért egy WRC-t is kapnál.Csak ez nem olyan tartós és megbízható.
Persze én valódi tuningról és teljesítménynövelésről beszélek.Nem szines ledekről,darab műanyagokrol (spoiler/szárny),és kipufogó helyett kályhacsövekről..:)
Megfelelő HITTEL minden autó bivalyerős,és minden "növeli a teljesítményt",még egy matrica is..:)
Én hiteles próbapadon mért valódi teljesítményben gondolkodom,ha már teljesítményről van szó.