WARNING!!!!. ÉLETEM EGYIK LEGROSSZABB ÉTTERMI TAPASZTALATA:
Péntek este - szintén Wittman fiuk ajánlására - elmentünk a Himalaya étterembe.
A cikk olvasása óta vártuk a lehetőséget, korábban jártunk Nepálban/Tibetben/Indiában ami remek élmény volt ezért az átlagon felül elnézőek voltunk - LETTÜNK VOLNA - a Himalaya étteremmel.
Utólag visszagondolva már az előzetes jelekből olvasni kellett volna....
1. Asztalfoglalás telefonon:
Szerda du hívtuk, hogy Péntek este legyen asztal, válasz az volt , hogy majd meglátjuk - ezek után rávezettük - a hangja alapján inkább valami ehte magyar 'Erős Pista" étterem pincérének tetsző urat, hogy szándékunk a foglalás, éppen azért, hogy biztos legyen hely. Sikerült.
Egyébként 1 db közös telefonvonalat működtetnek a szomszédos indiai étteremmel ami a mai erősen kínálati telefonpiacon érthetetlen. ( utólag visszatekintve valószínűleg minden egyéb "erőforrást" is megosztanak, hogy aztán sehol se legyen normális a szolgáltatás.
A LéNYEG:
20.07-re értünk a helyre, pincérnő megjelent kb 5 perc alatt, majd 10 perc múlva hozott egy darab étlapot kettőnknek. Kértünk és kaptunk 2 vizet + csipős szósz- kenyér tálat. Kitekert nyakkal igyekeztünk választani, hogy gyorsan rendelhessünk. Hiba volt , mert ezután 15 percig semmi nem történt.
Ezalatt a szomszédos asztalnál a topicban korábban leírt helyzet állt elő: vártak a számlára - becslésem szerint kb 30 percet.
Rendelést leadtuk, és valóban a legnagyobb jóindulattal várakozni kezdtünk, aztán folytattuk a várakozást. Senki felénk sem nézett.
Az étterem kicsi, 2 helység, egyikben 3 cipőlevevős-fekveülös, a másikban kb 5 asztal lehet.
Nem egy útvesztő.
21.17-kor minden türelmünk odalett. feláltunk és eljöttünk. Amikor indultunk még akkor sem volt készen semmi.
Életem egyik legrosszabb éttermi tapasztalása volt a fenti. SOHA SENKINEK NEM AJÁNLANÁM!!!! Felháborító a szolgáltatás szinvonaltalansága, nem értem minek nyitnak meg egy helyet ami akár jó is lehetne ha még nincsenek rá felkészülve.