Pont akartam kérdezősködni, hogy milyen állapotú a gép, ilyen kedvező áron. Na most már tudom.
Nálam sem fűtött a garage, úgyhogy én is csak a jó időt várom:-) Arra azért volt még erőm, hogy az utolsó langyi napon szétkapjam a gépezetet, mert ráfér egy kis retus. Nem nagy dolgok ( blokkhoz, komolyabb cuccokhoz nem nyúlok, mert nem értek hozzá) idomjavítás, fényezés, fékbetét csere, első indexek cseréje 2-2 eldőlés után, tisztogatás, légszűrőcsere. A legfontosabb a karbi meg a légszűrőház közötti gumcájok "kilágyítása", mert előszeretettel lemásznak a porlasztók csecseiről:-) Most itt melengetem a jó meleg szobában, hátha használ neki, vagy van erre megoldás? Mert nincs kedvem 20 ezret kipengetni reá. Akartam javasolni, hogy szereld ki a blokkot oszt a melegben szépen ráérősen lehet tunyingolni. Én csak a légszűrőház elejét tároltam a szobába, de már azért ki akartak vágni, hogy milyen büdös. Én nem is éreztem pedig:-)
GPX-en hogyan lehet ellenőrizni az olajszintet a telókban/utántölteni, meg mennyi a mennyisége, milyen kell (ajánlott) bele? Mert azt sem ártana megnéznem két szezon után, hátha okosodik tőle valamit az eleje.