looksharp Creative Commons License 2004.11.08 0 0 5261

A 147 felújítása 1997-ben, a 10-es lassú idején 2000/2001-re volt datálva a 140-es vissznyereményéből. Egy év múlva a prioritást már a 153 kapta a kiképzőbézis miatt, Az ugye bezárt, így jött a sírás a csörgőre 20-as 142 miatt, ahol ugye jövőre lesz 3 pár szóló Bz a mostmár 60-as hézagnélküli pályán. Az gyakorlatilag el is nyelte a 140-esből kijövő anyagot, már a ki a szegedi területnek jutott. Jövőre már nem lesz onnan anyag, mert a Városföld-Félegyháza szakaszon megmarad a régi pálya kicsit feljavítva.

A tavalyi elképzelés szerint 2005/2006-ban nagygépes átépítés lett vona a sorsa a vonalnak. Az idei tervek már 2008/2009-ről beszélnek.

Egyelőre marad az a pár száz méter 48-as vágány, amit innen-onnan összeszednek, meg az a 42,8-as, ami most jön Szentes-Csongárd közül (1,2 vkm) meg esetnként MAkó-Újváros és Földeák közül...

 

Gádoros állomást időközben körbevették répával, szombaton indul a szállítás.

 

Előzmény: M40 120 (5245)