M40 120 Creative Commons License 2004.11.05 0 0 5245
Kicsit kiegészítve/árnyalva az alábbi adatokat.

Szentes-Orosháza közötti utasforgalom Szentes felől Orosháza felé csökken, kb. az ötöd részére. Tehát a konkrétan pl. a 37448, Szentesről 17:55 induló vonat
egy hétköznapon de nem pénteken, ősszel kb. következő utasszámokkal közlekedik. Szentes-Fábiánsebestyén 2X fő. Fábiánsebestyén-Gádoros 1X fő. Gádoros-Orosháza 2-6 fő. Ez, nyár* és péntek szombat* vasárnap kivételével igaz csak. Nyáron Gyopáros reggel, mind Orosháza, mind a másik irányből plusz forgalmat generál. Délután pedig Orosháza és Szentes irányába van plusz forgalom Gyopárosról a további évszakokhoz képest munkanapon és hétvégén.
Szombat és vasárnap az utaslétszám a holtidőszaki pár fő többszöröse is lehet. De eddig a fürdő csak máj-szept időszakban üzemelt teljes kapacitással,
mostmár az élményfürdő és a gyógyfürdő rész is egész évben működik, emiatt lehet módosul(t) a forgalom is. Ezen kívül pénteken és vasárnap az utolsó két pár vonaton az Orosháza-Gádoros szakaszon is jelentősen több az utas, akár 20-nál is több utas/diák utazik még plusszban, nagy valószínűséggel a vonal Gádoros utáni szakaszán is megmarad a nagyobb forgalom. Idén ősztől elindult a főiskola is Gyopároson, ahová fokozatosan egyre több diák jár majd, akár további forgalomnövekedést generálva, Gyopárosról mindkét irányba, lehet, hogy hétkönap is így lesz, nemcsak 5/7.
A tévedés lehetősége benne van a leírtakban.

MÁS

Úgy halottam volt pénz a 147a vonalrész "felújítására" is, de végül a 142 vonal Kecskemét-Lajosmizse közötti részére lett "átcsoprotosítva" részben
az M41 szerlvénymenetek miatt. Így volt ?
Előzmény: looksharp (5241)