Goszi777
2004.11.03
|
|
0 0
1273
|
Szerintem ez nem az iroda hibája, illetve nem értem, hogy miért kell megváltoztatni egy indulási időpontot?
Esetleg a szállodák foglalták totál túl magukat és szóltak, hogy 1 nappal később jöjjenek? Vagy ami nekem a legvalószínűbbnek tűnik, az az, hogy a Travel Service gépével volt valami probléma megint, és emiatt csúszik az indulás. Még mindig jobb, mintha kinn kell dekkolni a reptéren. A legtöbb késés mindig ezzel a társasággal van, iszonyúan túlfeszítik magukat, mindenhova repülnek brazíliától dubaion át a maldív szigetekig és ha jól tudom van összesen kb 2 gépük. Így ha az egyikkel valami be nem tervezett gond van, akkor borul a menetrend, jön a késés. Ezért örülök, hogyha Malév charterrel dolgozik egy iroda, lehet, hogy drágább a jegye, de ott sokkal ritkábban van ilyen gond, illetve könnyebben tudnak tartalék gépet beállítani. |
Előzmény: csibekas (1272)
|
|