nem értelek, mire alapozod a kétlábon járó marketinget. az más kérdés, hogy nyílván van mögötte egy jól szuperáló menedzsment, amelyik igyekszik sokat szerepeltetni, hisz elég nagy név hozzá. ez mindenhol így működik a világon, a nyugati sztároknál ugyanez a helyzet. szerintem minden nagy sztár megérdemel egy jól működő marketinget, ez a minimum. a baj csak akkor adódna, ha ez nem lenne egyenesen arányos azzal amit ő maga letesz az asztalra. G. pedig letett már szépen, és reméljük még fog sokáig...
én részemről semmi egészségtelent nem látok Gackt "nyomulásában". egyszerűen arról van szó, hogy ebben is nagyon tehetséges, mint mindenben, és megvan hozzá az egyéniségének az ereje, varázsa. ezzel senkit a világon nem taszít háttérbe, mindenki előtt ott áll a lehetőség a nyomulásra, csak van aki nem szereti, mert szerény és nem tartja fontosnak. neki talán fontos.
a gépezet rég beindult, G. már a Malice Mizer-ben karizmatikus figuraként lett elkönyvelve, úgyhogy nem kell csodálkozni, hogy szólóban is megállja a helyét, sőt így a leginkább, mert teljes mértékben saját maga csinálhat mindent (szöveget, zenét), persze együtt a Job-bal, mert a hangszerelés már zenekari munka is részben. tehát nem mai gyerek, kb. 10 éve csinálja. apránként építette fel a karrierjét, nem zúdúlt egyből a nyakába, és hogy ma Japán eyik legnépszerűbb énekese, csak a saját tehetségének köszönheti, és nem holmi ügyes marketingfogásnak.
G. egyébként egy nagyon érzékeny, sebezhető ember, nem olyan aki buldózer módjára tör előre, pláne nem mások kárára. nála ez is valami erőpróba lehet, hogy megállja a helyét. ő sem tagadja, hogy mindig cél-és sikerorientált volt, az akartereje, kitartása adott hozzá. viszont ott van mögötte amit csinál, és az bizony érték.
nincs benne semmi unszinpi, bár biztos nem tökéletes mint ember, de legalább dolgozik magán:)
ez az egész egy rosszmájú tévhit vele kapcsolatban, egyszerűen arról van szó, hogy elképesztően tehetséges zenész. ettől kezdve szinte mindegy már, hogy mit csinál:)