100Hz Creative Commons License 2004.10.17 0 0 25

Csak azoknak, akik fanyalognak, tehát savanyás a szőlő....  . Szóval néhány tényszerű megállapítás. A Daewoo (gyengébbek kedvéért dévu és nem dévo) már régóta német motorfejlesztő mérnökökkel és olasz formatervezőkkel dolgoztat, pl. Ulrich Bez a Porsche és BMW után szegődőtt Koreába. A ferde hátú Lacetti Giugiaro műve, a lépcsős hátút Pininfarina álmodta meg, az utastér kialakítását is az Italdesign tervezte. A korábbi Lanos, Nubira, Leganza is az Italdesign studiójában kapta meg közismert formáját. Európában egy év alatt másfélszeresére nőttek az eladások, nem megfelelő minőséggel azért ez nem menne. A koreaiak jó tanulónak bizonyultak az elmúlt évtizedek alatt, tanultak a GM-től, és tanultak a Japánoktól. Miért baj az, ha olcsón jó minőséget tudnak produkálni? Egyébként valószínűleg tisztában van azzal a GM vezetése, mit miért tesz, ezt rájuk kellene bízni. Ahelyett, hogy egyeseknél a vészes és azonnali pofaleszakadás veszélye állna fel, inkább használni kellene a szürkeállományt... :o)))). Még további érdekességek:Chevrolet néven forgalmaznak az oroszoknál Lada terepjárókat, ausztrál és japán piacon Suzuki Igniseket, Argentínában és Brazíliában Opleket( Astra, Corsa, Zafira).

  A futómű felfüggesztés pedig azért ilyen lágy karakterű, mivel az amerikai piaci igényeknek ez felel meg. Nem tagadom, elfogult vagyok, én 3 éve használok egy Lanost, de semmi bajom még nem volt vele, a motorja 1.6-os, 106 LE, nem sportautó karakterű, ez családi autó, de kellően erős és rugalmas. Csendes, kényelmes, olcsón fenntartható, számomra ez fontosabb, mint az, hogy milyen patinás név lóg a hátulján. Azt- már elnézést-, de lesz@ rom.