Üdv Emberek !
Valóban eltűntem ( sőt hogy őszinte legyek ma véletlenül megnéztem, hogy milyen topicokat nyitottam, és meglepődve tapasztaltam, hogy ezt is :-))
Már lassan egy éve eladtam a Neonomat. Mit is írjak róla?
Nagyon szerettem. Két év alatt alaposan kiismertem. Fogyasztása rendben volt, a Pesti utakat is jól bírta. Természetesen kopó-fogyó alkatrészeket cserélni kellett.
Hivatalos boltba nem szabad semmit venni, mert úgy lehúznak, hogy a fal adja a másikat.
Valaki írta az RG Int. céget. Ők nagyon korrektek. Tőlük vásároltam sokmindent, amíg el nem kezdtem járni az USA-ba.
Csak egy egyszerű példa, ha megengeditek: alsó gömbcsukló:
Emil Frey: " Csak a lengőkarral együtt lehet cserélni, és 150.000.- ( Anyád! )
USA alkatrész bolt ( név nélkül, mert nem emlékszem ): Csak egyben lehet cserélni, 80.000.-; 50 % előleg, 1 hónap szállítás, stb.
Rg Int.: Csak a gömcsukló darabja 12.000.- és természetesen cserélhető külön.
Végül pont mentem ki, és kint megvettem: 25 dollár volt darabja .
Beszerelése ( egy zéger gyűrűvel rögzítve ) fél óra / oldal. Magam csináltam.
Ezért mondom, hogy lehúznak, egyedül a RG Int árát tartom korrektnek, mert egyrészt neki is kell legyen árrése rajta, másrészt szállítási ktsg is rárakódik.
Persze lehet neten is rendelni, azok is hamar megjönnek, annak függvényében, hogy milyen szállítást választasz.
Egyébként azt mondom én is, hogy bár nem amerikai autó ( inkább európai ) de a fíling azért megvan benne. És nekem ez tetszett benne.
A hely pedig nekem elegendő volt benne.
Természetesen az is tetszett benne, hogy nem sok kétajtós szaladgált az utakon.
A 95-96-os szériáknak elég sok gyermebetegsége volt, amik 100e km környékén bosszantó apróságokban manifesztálódott, de a későbbi modellek már ezeket kinőtték. Az új modellek pedig változatlanul tetszenek és szerintem jók is.
Lebaron ( a topicnyitó )