Megújul a Renault arculata
2004. október 07., 10:47
12 év után változnak ismét a Renault arculati elemei
Talán a felirat új betűtípusa a legfeltűnőbb változás
A szeptember 25. és október 10. között zajló Párizsi Autókiállításon a Renault nemcsak a Clio Renaultsport 182 Cup-ot és az új Mégane Trophy-t mutatta be, hanem itt ismerhette meg a nagyközönség a márka új vizuális egyéniségét is.
A megváltozott vizualitás abban különbözik a jelenleg használt elemektől, hogy a Renault felirat egy modernebb stílusban jelenik majd meg, a gyémántot formázó embléma kapott egy finom körvonalat, ill. a háttér egy árnyalattal sötétebb sárga lett. Az új design egy több országban lefolytatott tanulmány-sorozat eredményeképp született meg.
Az új vizuális elemeket fokozatosan vezetik be a Renault kommunikációs anyagaiban. A Párizsi Autókiállításon, és a Renault Modus reklámkampányaiban már az új vizuális elemek szerepelnek, ám a reklámok mellett az új image a cég egyéb kommunikációiban is szerepel majd, mint a cég honlapja, publikációk, levélpapírok, vagy a dealer-ek jelvényei.
Ezt megelőzően a Renault gyémánt logója 1992-ben újult meg, míg a cég arculata az 1898-as létrejötte óta mindössze hét alkalommal változott.