A 79-essel kapcsolatban igazad van, bár még mindig tartom azt a véleményemet, hogy a 79A-ra semmi szükség, mert ügye hétvégén nincsenek üzemek nyitva.
Bár szerintem a 79-es közlekedtetése egy iciri-picirit luxus a BKV jelenlegi anyagi helyzetét nézve.
ezzel viszont baromira nem értek egyet. csepel kapott alacsonypadlós buszt, ott van a 48-as, ami már alacsonyABB padlós, és vannak fölújított buszok arrafele is.
Ebben is igazad van. Csakhogy a 48-ast, meg az 59-est nem csak Csepel kapta (kivéve azokat a buszokat, amelyek az 59A-n járnak), hanem Erzsébet, meg Kőbánya is. Szép gesztus volt a BKV-tól, hogy gondolt ránk is.
Csak nekem azzal van a bajon, hogy a több kerülten átmenő buszokat cserélik. Például a régi 48-asok még jobb állapotban vannak, mint például a 159-esen, vagy az 52/138/38A járatokon közlekedőek. Egyszerűen siralmas. Volt több alkalom is, hogy sorozatban ugyanaz a busz robbant le körülbelül háromszor.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy itt Csillagtelepen járjanak olyan buszok, hogy megáll az ajtó előtt, rohadt modern, meg miegymás, de szerintem meg lehetne próbálni egy kicsit "szétosztani" a felújított buszokat, hogy ne csak a 159-es, meg az 51/151-es kapjon.
Erre jó példa a Volánbusz Csepel-Szigethalom illetve a Csepel - Tököl járata. Vannak egy kicsit rozogább járatok (például 280), de vannak jobb buszok is (435, C80), és nem az van, hogy mittudomén a Csepel - Szigethalom járaton csak 435/C80-asok vannak, a csepel - Tököl járaton meg csak olyan 280-asok, amelyek alig mennek.