a 79-essel kapcsolatban tudtam, hoyg ezzel jön majd valaki:), de az nem a hév alternatívája, legalábbis nem egészen. épp ez a lényeg.
egyrészt tényleg ott van az a kör, amit csepel fele megtesz. ezt a hév nem tudja.
másrészt meg vannak azok az "üzemek", amiket kiszolgál a szabadkikötő útról való betérésben (pont arról a két-három emberről van szó. itt jön be az, hogy inkább a többség utazzon egy picit többet, minthogy a kisebbség kényszerüljön baromi nagy sétára).
harmadrészt van olyan megállója, amit szintén nem szolgál ki a hév (a hídnál pl.)
szerintem nekik is kell egy járat, és ennek megfelelően elég ritka is, de ez pont így van jól.
ha a hévvel akarna "konkurálni", akkor továbbvinnék a vágóhdítól. de nincs értelme, mert oda menjen hévvel aki akar, és amúgy is át lehet rá szállni több helyen is.
na szerintem ez van a 79-essel.
ezzel viszont baromira nem értek egyet. csepel kapott alacsonypadlós buszt, ott van a 48-as, ami már alacsonyABB padlós, és vannak fölújított buszok arrafele is.
szerintem teljesen jogos, hogy egy sűrű, lakótelepi járaton ne járjanak csili-vili buszok...(lásd még 136gy)
összességében én nem látok csepelen sokkal komolyabb problémát a tömegközlekedés terén, mint másutt.