Szép Napot!
SZIA NOLAN:
miért nincs értelme a 79a-nak? az az értelme, hogy szombaton nem fordulászik be oda a kfk fele.
Na ezen vitatkozzunk egy kicsit. :-))
A 79-esnek még van értelme, de még annak se sok. Hétköznap szinte csak félig van tele a járat a legnagyobb csúcsidőben, akkor is csak azért, mert van egy gimnázium vagy egy szakközépiskola (nem tudsom pontosan) a Corvin út, és a Szabadkikötő út sarkán. És az onnan kijövő gyerekek inkább a 79-esre szállnak, és úgy mennek haz, nem mennek be a Szent Imre térre, én onnan HÉV-vel.
A 79-es azért sem olyan tömött, mert a HÉV elviszi az utasokat, mert sűrűbben jár, kényelmesebb, gyorsabb. Meg ügye már van a Lágymányosi hídnál is megállója, onnan a Közvágóhíd egy 3 perces sétára van, aki meg 103-assal, vagy 1-es villamossal akar tovább menni, akkor neki tök mindegy, hogy HÉV-vel, vagy 79-essel megy, mert úgyis gyalogolnia kell. Én is sokszor a HÉV mellett döntök, mert sokkal sűrűbb, mint a 79-es.
A Szállító utcába meg tök mindegy, hogy bemegy-e vagy sem, mert ahányszor utaztam rajta csúcsidőben senki sem szállt föl rá. Na jó, maximum 2-3 ember.
De amikor a Szent Imre térről megy a Csepeli Kórház felé, akkor van forgalma, de az se eget verő. Maximum 30 ember van rajta. De hangsúlyozom, hogy csak azon a szakaszon.
A 79A-t szombaton, már azon a kis időrészben ,amikor jár teljesen üresen szoktam látni.
a 138-assal kapcsolatban én azt hallottam, hogy azért járnak ennyire szakadék kocsik arra (és ennyire ritkán), mert a bkv így próbál nyomást gyakorolni az auchanra, hogy szálljon be a finanszírozásba. ez egy elég régi dolog, nem tudom, hogy valaha is igaz volt-e, vagy hogy még igaz-e, de éppenséggel logikus.
Csak az a baj, hogy amely kocsik a 138-aso vannak nem csak azona vonalon járnak. Csomószor láttam őket már 52-esen, 159-esen. És azon a vonalon nincs egy vállalat sem, akivel ki akarnának cseszni. Szerintem annyi az egész, hogy a BKV magasról szarik arra, hogy Csepelen milyen buszok járnak, végülis ez egy munkáskerület.