mzdude Creative Commons License 2004.09.24 0 0 10714
Azért ezt nem árt átgondolni. Képzeletebeli párbeszéd:

Thalia Klub: Jó napot kívánok, tessék mán engedményt adni nekünk!
Renault Hungária: Oszt mire fel?
TK: Mert sokan vagyunk, és ha kapunk kedvezményt, akkor a RH szervizeibe visszük az autókat javításra meg olajcserére.
RH: És ha nem adok kedvezményt, hova viszik?
TK: Hááát, izéé, máshova.
RH: Akkor ugrik a garancia. Egyéb kérdés?


Ja, felhívtam a márkakereskedőmet, hogy mi a pöcs van a Garancia+ kártyámmal, meg a végszámlával. Ők akkor tudják számlázni, ha a RH is számlázta feléjük. Mondom jó, de két hónapja várok. Hát majd hónap vége felé talán várható. Az szép. A kártya mikor érkezik? Az kb. 3-4 hónap szokott lenni. Köszönöm, nincs több kérdésem.
A RH kóros munkaerőhiányban szenved, vagy mi??? Mi a fene tart ennyi ideig ezen? Be kell vinni a kocsi alvázszámát a rendszerbe, írni egy számlát, elpostázni aztán csók. Hihetetlen.
Előzmény: aplad (10707)