A_Feri
2004.09.22
|
|
0 0
3380
|
Max:)
Gyere Feri, nezd meg, Te ertesz hozza:)))) Ezt mar ismerjuk:)) Na mind1
A blokkal a kovetkezo a helyzet. Minden tovabbi nelkul felepitheto egy m10re az s14 feje. Egy ket vizjaratnak az alakja mas, de mivel a legszukebb res a vizjaratnal a hengerfejtomites(ezzel kalibraljak a viz aramlasi sebesseget), igy azzal en nem torodnek. Olajfuratok stimmelnek. DE!!! Ami nem stimmel, hogy az s14nek a nyugvo csapjai ki vannak merevitve a blokk falahoz, meg egy m10ben nincsenek. Ez a nagy teljesitmenyhez kell, mert a fotengely mellett hosszaban el tud repedni a blokk. A forgattyus haz fala is be tud szakadni, a dugattyu tamaszkodo oldalaval szemben. Ezt a problemat ki lehet kuszobolni egy mart 5-7mm-es CrMo otvozetzu lemezzel, de csak 1 bizinyos telesitmenyig, mert 300Le felett mar raktak ilyen lemezt a DTM autokba is, annak meg erositett volt a blokkja.
Remelem kielegito valaszt adtam:)
Feri |
Előzmény: Mad Max (3356)
|
|