Ázott Lombtenger Creative Commons License 2004.09.17 0 0 3
Felhozom ezt a témát. A topicindítóval teljes mértékben egyetértek, a Raiffeisen egy lecsúszó bank. Amig 2-3 évvel ezelőtt az ügyfél fogalma még ismert volt ott, és tényleg profi kiszolgálást, gond esetén profi javítást kaptam ott, addig ez ma már egyáltalán nem igaz. Számos szolgáltatásban lemaradtak a picavezetőkhöz - pl OTP-hez - képest. Egyáltalán nem díjjazák, ha már mondjuk 5 éve ügyfél vagy komoly, havi többszázezres forgalommal, pontosan ugyanúgy kezelnek, mint aki most esett be az ajtón. Amíg a családtagjaim egyre másra kapják a bankuktól az újabb és újabb termékekről szóló értesítéseket, ajánlatokat, hogy vegyenek igénybe olyan szolgáltatást, amit eddig nem, addig a Raiffesien azt sem tudja, milyen szolgáltatásokat használok náluk. Jellemző, hogy a múltkor a Raiffeisen direct kérdezett engem, hogy mióta van ott számlám, és mekkora a forgalom. Jó kis bank az, amelyik ezt tőlem kérdezi meg, mert önmaga nem képes nyomon követni. A Raiffesiennek egy olyan ügy, mint például egy egyszerű folyószámlahitel több időbe telik, mint máshol egy 30 milliós kölcsön. A panasz@raiffesien.hu, illetve most már info@raiffeisen.hu címekre bátran küldj panaszt, majd elmagyarázzák, miért úgy csinálják ahogyan csinálják, de történni semmi sem fog. Mellékesen megjegyzik majd, "a másik banknál sem jobb". Egyébként 2-3 éve tényleg léptek ilyenkor, és gyorsan profi módon rendezték a panaszt. Ez most már nem így van. Megnőtt, felhígult, ez így van. Csakhogy áraiban azt a színvonalat tartja, mint amikor még létezett az ügyfélközpontúság és ezért hajlandó voltam többet fizetni. Ma már viszont egyszerűen csak drága, és semmivel sem jobb, mint más bankok, sőt. Ezért fogom ma délután bezárni ott a számlámat, ami 2001 januárja óta létezik, havi többszázezres forgalommal. Hátha más bank majd örül nekem.
Előzmény: kovvacs (2)