Én is teljesen meg vagyok vele elégedve, még annyit tennék hozzá, hogy autópályán érezhető, hogy a "road present" értéke alacsony közepes, thaliaval már néha előfordult, hogy a jobb autók (mondjuk bmw) tulajdonosai hirtelen megtalálták a gázpedált, ha elmentem mellettük.
Jahm, új autópályatapasztalat: (1.4 8V)
Felvezető autó tudta csak az utat, késésben voltunk ezért kapaszkodnom kellett rendesen utána. Győrig 160-170 volt az állandó utazósebesség, gond nélkül ment a dolog, nem éreztem a kocsin semmi bizonytalanságot, nem melegedett, nem éreztem azt, hogy ez nagyon sok lenne. Egy rövid ideig 180 is volt a sebesség, sík terep, semmi lejtő, mégis szépen bírta, és még nem nyomtam ki a pedált alul. :)
Eddig csak kellemes meglepetések értek, nem számítottam rá, hogy fölé fog menni könnyedén a gyári végsebességnek.
(persze gondosan lenulláztam a napi kilometer számlálot az út végén, nehogy fogyasztást számoljak erre a tempóra és infarktust kapjak) :)